Två dagar i rad...hur ska detta sluta?

Idag har jag jobbat som vanligt, det var jätte kul.
När man kom hem så var det mat som gällde, det behövs av någon konstig anledning.
Har inhandlat andra bra att ha grejen till Sweden Rock idag, sånt man ska ligga på i tältet.
Sedan tidigare har vi handlat mycket praktiska campingstoiar. Visst är det bra?
Idag var jag och Nisan även ute och gick, i hembygdsparken, var mycket trevligt, träffade jätte många roliga vänner.
Bambi hälsade jag på, och jag skulle hälsa från grisarna, Björn!
image15

Blev som tur var ingen träff idag.image16

Ha en bra kväll alla inblandade.
Godnatt lilla geten.

Kommentarer
Postat av: mange

hehe lambi det är ju du.... fast så mjuk ser du inte ut att vara....

2008-07-04 @ 14:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0