ÄNTLIGEN HEMMA!

NU ÄR JAG TILLBAKA, BÄTTRE ÄN NÅGONSIN!

Det kommer visas smaskiga bilder och trevliga minnen från alla våra tuff och mindre tuff upptåg.
Kommer först att visa en del bilder som ändå är roligare en än massa text. Som nu ungefär. Text, text och text.

Kommer även att ha en tävling varje inlägg jag gör, den som svarar rätt först vinner ett fint pris. Alltså är det viktigt att alltid hålla sig uppdaterad.

MVH Legolars

En fin kväll som urarta.
Dans
Dans på min vindsvåning.

En mysig hemmakväll på Tivoli.


Det var bara lite av vad jag kommer att visa.

Nu till frågan: Vems skinnpaj är det Becker har på sig?

Kommentarer
Postat av: Oskar

Det måste vara Björns pappas skinnpaj

2009-05-14 @ 08:29:05
Postat av: Tisen

Ok jag tänkte ju gissa på det, men då gissar jag på Björns mammas



Härligt svettig Frohm är på sista bilden :)

2009-05-14 @ 10:39:23
Postat av: Ebbe

Rolfs!

2009-05-14 @ 11:27:05
Postat av: Magnus

Jag citerar Teres " Härligt svettig Frohm är på den sista bilden" ja värkligen härlgt svettig är han må jag säga!! detta gillar vi

2009-05-14 @ 15:37:26
Postat av: Ebbesson

Rolfs sa jag!

2009-05-15 @ 09:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0