Framtiden?!

Vad har denna blogg för framtid?
Har den någon framtid och isåfall varför?
Vad krävs för att den ska lyckas?
Björn tror inte mycket på den, men han trodde inte ens att jag skulle ha långt hår i framtiden.

Det var cirka 2 år sen som jag skrev ett inlägg. Hade hoppats på att detta uppehåll skulle framhäva en del sponsorpengar och andra tvframträdande men så var inte fallet.
Ska verkligen försöka få bloggen att fungera.

Jag skrev senast att jag letade efter Björn.
Han hittades i Göteborg av alla ställen. Varför kan man fråga sig.
Det var något med Vålvo och bilar.

Som sagt, för att citera Pippi: "Det här var bara början, men nu kommer fortsättningen"

Hoppas ni kommer trivas i vårsolen. Vi ses!

/ Lambison is back


Kommentarer
Postat av: Ebbe

Lägg ner skiten! Det är bara hittepå. Snart öppnar en riktig blogg som är snyggare, bättre och snyggare. Stay tuned.

2011-04-07 @ 13:48:47
Postat av: Dr. Lambison

Kul att du följt min blogg alla dessa år trots frånvaro i hela två år.

Hoppas du gör annat också...

Men som sagt kul att du finns.

MVH DR.

2011-04-07 @ 13:50:21
Postat av: Anonym

Jag följer den bara för att få se när den läggs ner. Vilket borde vara ganska snart. Vad din blogg är, är kass. Innehållslöst dravel om mig och mina medmänniskor. Nä tacka vet jag husvård på burk.

2011-04-07 @ 13:52:31
Postat av: Anonynym

Jag och många med mig vill att du lägger ner denna blogg eller börjar blogga frenetiskt. Det viktigaste är att du inte gör tvärtom som verkar vara fallet just nu. Visst, bloggen finns kanske...men existerar den? Det samma gäller resten också.

2013-11-29 @ 08:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0